Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Finner inte orden

Av Magnus Paulsson - 1 mars 2011 08:59

När jag tillslut lyckats somna inatt och sedan vakna med ett ryck och  hoppades på att gårdagen bara varit en dårlig mardröm, men tyvärr var den inte det. Tyvärr kom verkligheten ikapp mej även idag, försökte jobba några timmar men de gick bara inte att vara där.


Du somnade tyst och stilla in, och försvan med en vind.

Vill ta mej i din famn, och krama din hand.

Tårarna sakta rullar ner, för jag aldrig kommer se dej mer.

Jag hoppas du har det bra, för vi kommer ses en dag.

Du och farfar nu tillsammans är, jag hoppas ni lyckliga är.


Himlen har fått en nya ängel, och ja vet att dom tar väl hand om dej. Hälsa  alla dom där som man verkligen saknar här bland oss.

 
 
carroe

carroe

1 mars 2011 09:22

Jag som precis slutat gråta. Nu gråter jag igen.
Jättefint skrivet <3

http://carroe.blogg.se

Magnus Paulsson

1 mars 2011 09:24

Det var inte riktigt tanken att du skulle börja gråta igen.
Men tack kusin

 
Ingen bild

Ingrid

1 mars 2011 09:50

Tänker på dej ska du veta <3
Du vet vart jag finns!
Kramis!!

 
carroe

carroe

1 mars 2011 10:05

Jag vet, men det var för att det var så fint skrivet :)

http://carroe.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus Paulsson - 11 mars 2011 13:40

Ja detta är dagen ja hellst hade sluppit, dagen då allt verkligen vällde över än, dagen då verkligheten kommer ikapp en. Dagen när den sista vilan och ett tårfyylt färväl är de sista vi gör.   Att sitta där i kyrkan var bland de jobbigaste jag go...

Av Magnus Paulsson - 2 mars 2011 20:37

Jag drömmer om att få höra din röst, viska dom magiska orden till tröst. Att allting kommer bli bra, att vi kommer ses en dag. Du glittrade likt en stjäna, du sken likt en sol. Du var som en blomma, så vacker på vår jord. Du skänkte oss glädj...

Av Magnus Paulsson - 1 mars 2011 00:04


Den 28:e Februari är en dag jag aldrig kommer glömma så länge som jag lever, eftersom en kär familjemedlem inte längre finns ibland oss. Jag kommer aldrig att glömma dej, och är väldigt glad att jag åkte upp och hälsade på idag under min lediga dag. ...

Av Magnus Paulsson - 28 augusti 2010 20:03

Sitter och kollar på Man United mot West ham. Ställningen är just nu 3-0 i 73:e match minuten. I Samma minut gör även Sir Alex ett trippel byte.   1-0 Kom av Wayne Rooney på straff och de känns väldigt skönt att även han får göra ett mål.   2...

Av Magnus Paulsson - 16 augusti 2010 23:22

SLUT UNITED-NEWCASTLE 3-0 Jaha, det var ännu en kväll på Old Trafford, ännu en kväll med en enkel United-seger på karakteristiskt sätt.Det började lite försiktigt, det tog sig mer och mer och i slutändan var det som en liten barfota-promenad i parken...

Presentation


It´s only life

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards